Täsmäjumpat

Silverplus täsmäjumpat tapahtuvat pienissä 10-16 hengen ryhmissä. Pienryhmäohjauksessa ammattitaitoisella ohjaajalla on mahdollisuus huomioida jokainen tunnille osallistuja yksilönä, sekä opastaa liikkeissä tarvittaessa henkilökohtaisesti.
Silverplus täsmäjumpilla pääset harjoittelemaan juuri sitä, mitä eniten tarvitset. Kärsitkö niska-hartia vaivoista ja ylävartalon jäykkyydestä? Niska-hartiajumppa on juuri sinua varten. Vatsa-selkätunnilla taas ylläpidetään selkärangan liikeratoja sekä vahvistetaan keskivartaloa monipuolisesti ja tehokkaasti. Syvävenyttely ja muut lihashuoltotunnit sopivat kaikille. Lihaskunnon ja liikkuvuuden lisääminen onkin lähtökohtana kaikille täsmäjumpillemme.
Laajasta ryhmäliikuntavalikoimastamme löytyy tunti jokaiselle, niin aloittelijalle kuin aktiivikuntoilijallekin. Ryhmässä liikkuminen on motivoivaa ja hauskaa -sen takaavat innostavat ja energiset ohjaajamme!

Varaa aika täsmäjumppaan tästä!

Tuntikuvaukset

Tule pitämään hauskaa tanssin muodossa! DanceFitissä liikutaan omalla tyylillä ja omalla teholla, ja se sopii niin aloittelijalle, kuin myös tanssia aiemmin harrastaneellekin. Tunnilla tehdään musiikin tahtiin erilaisia askelsarjoja, ja tanssityyli ja tunnin sisältö vaihtelevat musiikkikappaleiden mukana. Mukaan mahtuu muun muassa niin salsaa, show tanssia, aerobicia, hip hopia, balettia kuin rivitanssiakin. DanceFitissä saat takuulla hien pintaan samalla nauttien liikunnasta.

Evergreen Pyöräily on loistavaa peruskestävyysharjoittelua. Tunnilla asiakas saa itse määrätä oman tehonsa ja tasonsa. Stereoista soi kotimainen musiikki iskelmästä rockiin. Tunnille voivat osallistua niin liikunnan vasta-alkajat kuin kokeneet konkarit maratoonareita myöten. Kaikki saavat omalle kunnolleen sopivan tasoista liikuntaa.

Kahvakuntopallo on tehokas ja monipuolinen lihaskuntotunti, jonka aikana myös sykkeet nousevat! Kahvakuntopallo yhdistää kahvakuulan ja käsipainojen parhaat puolet, ja tarjoaa sinulle uuden hauskan treenimuodon. Tunnilla käytettävien pallojen koot ovat 8kg ja 10kg.
Kehonhuolto on palauttava ja kehoa huoltava harjoitus, joka koostuu erilaisista liikkuvuutta parantavista liikkeistä ja venyttelystä. Tunti sopii kaikille, jotka haluavat edistää liikkuvuutta ja auttaa kehoa palautumaan kovista harjoituksista.
Klassinen Pilates on Joseph Pilateksen (1880–1967) luoma kehonhallintamenetelmä, jonka tavoitteena on kehittää voimaa, kestävyyttä, liikkuvuutta ja ryhtiä vahvistamalla kehon keskialuetta ja syviä tukilihaksia. Tavoitteena on mahdollisimman tasapainoinen, vahva ja kestävä keho sekä mieli. Kehon liikehallinta lisääntyy voima-, liikkuvuus- ja koordinaatioharjoitteilla. Pilateksen avulla oppii tuntemaan lantion, hartioiden ja vatsakorsetin alueen syvät lihakset.
Kehonpainoharjoitteluun keskittyvä tunti, joka ei koskaan ole samanlainen. Tunnin ideana on käydä korttipakka läpi niin että kortit kertovat kulloinkin tehtävät liikkeet ja toistomäärät.
Kuntopiirissä kuormitetaan koko kehoa kokonaisvaltaisesti. Tunti koostuu 12 eri pisteestä jossa kehon voimaa, tasapainoa ja kestävyyttä haastetaan erilaisia välineitä apuna käyttäen. Pisteet kierretään läpi kolmeen kertaan ja yhden suorituksen kesto on 40s. Jokaisen on helppo soveltaa tunti itselleen sopivaksi, koska saat itse määrittää tahdin ja käytetyt vastukset. Kuntopiiri II on liikkeiltään haastavampi sekä kestoltaan pidempi, mikä tekee tunnista raskaamman. Tunnin monipuolisuus tempaa sinut varmasti mukaansa!
Tunti ohjataan kiertoharjoittelun muodossa kuntosalilla. I-tasolle voivat osallistua kaiken tasoiset liikkujat, myös kuntosaliharjoittelun ensikertalaiset. II-taso edellyttää aikaisempaa kuntosalitaustaa ja onkin loistava keino hankkia vaihtelua treeneihin sekä laajentaa omaa liikereserviä.
Lihaskuntotunnilla harjoitetaan koko kehoa kokonaisvaltaisesti. Tunnilla tehdään erilaisia apuvälineitä käyttäen ylä-, keski- ja alavartaloa kuormittavia lihaskuntoliikkeitä. Lihaskunto I soveltuu kaikille, lihaskunto II edellyttää aikaisempaa liikuntataustaa ja soveltuu parhaiten aktiiviliikkujalle.
Niska-hartia seudun ongelmat ovat nykypäivänä hyvin yleisiä istumatyön staattisen työasennon johdosta. Lihakset jumiutuvat ja aineenvaihdunta hidastuu. Lihaksen hiusverisuonten vahvistaminen lihaskuntoharjoitteilla vilkastuttaa verenkiertoa ja lisää hiusverisuonien muodostusta. Yläselkää vahvistamalla ja rintakehän liikkuvuutta lisäämällä alkaa ryhtikin korjaantua. Tunnin liikkeet vahvistavat niska-hartia seudun lihaksia sekä lisäävät ylävartalon liikkuvuutta. Säännöllinen harjoittelu saa oireet heikkenemään ja lopulta häviämään. Tämän luettuasi, voitko vielä olla osallistumatta tunnille?
Dynaaminen Hatha-jooga tunti, joka kehon ja mielen tasapainottamisen ohella kehittää myös lihasvoimaa, ketteryyttä, sekä monipuolista, kehotietoista vartalonhallintaa. Tunti koostuu lämmittelevistä liikkeistä, aurinkotervehdyksistä, seisten ja istuen tehtävästä asana-harjoituksesta sekä loppurentoutuksesta.
Karista kylmyys ja kankeus kehostasi, ja tule nauttimaan joogasta lempeässä 50 asteen saunan lämmössä. Liikkeet tehdään lauteilla istuen, eikä tunnille osallistuminen vaadi aikaisempaa joogakokemusta. Saunajooga on tehokas tapa rentouttaa niska-hartian ja selän seutua. Lämpö pehmentää lihasta ja mahdollistaa paremman liikkuvuus harjoittelun.
Tunti on vain naisille, sillä se ohjataan naisten saunassa. Vaatetuksena uima-asu. Tunnille tarvitaan sekä istuin alusta, että hikipyyhe ja iso juomapullo.
Silverfit on täsmäjumpistamme vaativin. Tunti rakentuu pääasiassa monipuolisista kehonpainoliikkeistä, joissa jokainen varmasti pääsee haastamaan itsensä! Tunnilla ei hikipisaroilta välty ja teemana onkin nopea suoritustempo oikeaa suoritustekniikkaa unohtamatta.
Silver Pilates on koko kehon hyvinvointia edistävää liikuntaa, joka tapahtuu jumppamatolla lattialla. Pilates- ja syvävenyttelytyyppisten harjoitteiden tavoitteena on vahvistaa koko kehoa, eritoten syviä rankaa tukevia lihaksia. Tunti kehittää kehonhallintaa, liikkuvuutta ja lihastasapainoa. Rauhallinen tunti soveltuu myös liikuntaa aloittaville.
Silver Pyöräilyssä vauhdikas musiikki rytmittää polkemista. Tunti koostuu erilaisista työosuuksista joissa osuudet vaihtelevat intervallin omaisesti . Tunnilla nostetaan sykkeitä niin ylä- kuin alamäkispurteissa ja välillä väsytetaan jalkoja raskaissa mäki- osuuksissa. Kannustavan ohjaajan tahdittamalta tunnilta ei varmasti hikeä puutu!
SilverSweat tuo lihaskuntoharjoitteluun uusia ulottuvuuksia. Tällä tunnilla kehittyy sekä lihaskunto, että aerobinen kestävyys. Tunti suoritetaan kelloa vastaan, näin jokainen harjoittelija pystyy suorittamaan tunnin omalla tahdillaan ja ehdoillaan. Tule nauttimaan vauhdista ja hyvästä olosta!
Syvävenyttely on staattista, kärsivällistä ja lempeää odottamista. Liikkeet ovat turvallisia ja kaikille sopivia. Tunnin tavoitteena on liikkuvuuden lisääminen. Syvävenyttely sopii myös hyvin palauttavaksi ja kuntouttavaksi venyttelyksi.
Hyvä liikkuvuus ja voimataso pitävät selkäkivut loitolla. Myös selkärangan kulumista voi hidastaa oikeinlaisilla lihaskuntoharjoitteilla. Vatsa-selkä-tunnilla keskitytään vahvistamaan monipuolisesti rankaa tukevia lihaksia.
Kaipaatko lisää voimaa keski- ja alavartaloon tai haluatko ehkä kehostasi muodokkaamman? Tällä tunnilla saat kaikki yhdellä iskulla! Tunnilla treenataan tehokkaasti pakaraa ja vatsalihaksia. Erilaiset askelkyykyt saattavat sisältyä tunnin ohjelmaan, eivätkä välttämättä sovellu kaikille.
Jos olet vuosien mittaan tehnyt itsestäsi kankean yksipuolisella kuormituksella, nyt on aika muuttaa tilanne! Liiallinen lihaskireys vääntää niveltä huonoon kulmaan ja saattaa aiheuttaa jopa ennenaikaista kulumaa. Kivuliaaseen polveen tai selkään pystyt siis suurelta osin vaikuttamaan itse. Venyttely parantaa liikkuvuutta ja laajentaa nivelten liikerataa, myös liikkeiden hallinta paranee, palautuminen nopeutuu ja liikuntavammojen riski pienenee. Tunnilla tehdään rauhallisia passiivisia venytyksiä ja kerrotaan samalla liikkeiden vaikutuksesta kehoon ja lihaksiin.
Jooga tukee hyvin muuta liikuntaa ja auttaa kehoa palautumaan rasituksesta, tunti sopii niin istumatyöntekijälle kuin aktiiviliikkujallekkin. YinJoogassa keskitytään erityisesti selkärankaan ja selänlihaksiin, lantionseutuun sekä raajoihin. Yin-harjoituksissa pyritään rentouttamaan lihaksia ja kehon jäykimpiä osia. Asanat tehdään pääasiassa istuen tai maaten, kestoltaan vaihdellen 1-5min. Tule rentoutumaan ja huoltamaan jäykkä selkäsi!

ASIAKASPALVELU
044 030 3136
info@silverplus.fi

OSOITE
Pitkämäenkatu 6, 3krs
20250 Turku

AUKIOLOAJAT
Ma, Ke 9:00-21:00
Ti, To 7:00-21:00
Pe 9:00-19:00
La 10:00-14:00
Su 10:00-14:00,
Kuukauden viimeinen sunnuntai klo 16:00-20:00

Suljettu pyhäpäivinä